Archive for Eylül 28th, 2009

Eylül 28, 2009

>Yeni Öğrenim Yılı

>http://kozakplato.blogspot.com/2009/09/bizim-koyun-cocuklar.html#links

Eylül 28, 2009

>Kozak Plato: Yeni Öğrenim Yılı

>Kozak Plato: Yeni Öğrenim Yılı

Eylül 28, 2009

>Yeni Öğrenim Yılı

>

Yeni öğretim yılı tüm çocuklara ve velilere hayırlı uğurlu olsun. Yaz dönemi araya girince ‘bizim Köyün Çocukları’ ile ilgili bilgi veremedim. Ama yeni dönem açılmadan ‘Çakmak ilköğretim okulu ve Akçapınar İlköğretim okullarını’ Melin ailesi ve Tarlakusu olarak ziyaret ettik. Okul müdürü ve hocalarla görüştük

-okullarla ilgili yapabileceğimiz herhangi birşey olabilir mi

-öğretmenlerimizin kendilerini geliştirmek için ihtiyaç duyacakları kitapların listesini bize bildirmelerini

-ve öğrencilerimiz arasında parlak zekaya sahip çocuklarımız var ise onlara İzmit’teki üstün zekalı çocukların yetiştirildiği okul ile ilgili bilgi verdik. Böyle öğrencilerimiz var ise mutlaka sınavlara girmelerini sağlamamızın önemli olduğunu hocalarımızla paylastık.

-Ayrıca yeni dönemde sınavlarda basarılı olmus ogrencılerimizi ögrendik.

Akçapınar köyünden 2 ögrenci Çakmak köyünden 1 öğrenci Anadolu lisesini kazanmışlar ve bu öğrencilere Ayvalık’ta kalabilmeleri için yer aradıklarını öğrendik.

Ayvalık’ta Belediye bir kız öğrenci yurdu oluşturmuş ve gönüllüler tarafından kontrol edilecek. 2 öğrencimiz Ayvalık’taki bu yurda yerleştirildi.1 öğrencimiz ailesi izin vermediği için şimdilik köyden gidiş geliş yapacak. Gerçekten çok sevindim. Ayvalık Belediyesi ve gönüllü çalışan herkese çok teşekkür ederim. Bu iyi bir başlangıç, umarım hayırseverler Ayvalık’ta güzel bir kız öğrenci yurdu yapılır.